+ Abrir categorías

Vergonya

La crueldat d´uns quants polítics aniquila el sector audiovisual valencià ferint la identitat del Poble.

Des del 2000 milers de periodistes i treballadors dels mitjans de comunicació públics i privats han estat acomiadats dels seus llocs de treball. El “quart poder” ha anat buidant de sentit, deixant en mans d’un grapat de grups econòmics i financers i d’empreses multinacionals l’opinió pública, la informació i accés a la cultura.

A Espanya el govern del PP ha decidit la extrenalización, privatització o tancament de les televisions públiques a cop de decret llei, acomiadant massivament als seus treballadors. No pot ser plural una televisió feta per grups que són una hibridació d’interessos polítics, econòmics i financers i que només obeeixen a la llei del mercat, de la seva cotització en borsa o del partit polític que els concedeix les contractes. Només la televisió pública ètica garanteix el dret d’accés i de veu als ciutadans i és fonamental per a una opinió pública i una societat sana, crítica i madura.

Desde el año 2000 miles de periodistas y trabajadores de los medios de comunicación públicos y privados han sido despedidos de sus puestos de trabajo. El “cuarto poder” ha ido vaciándose de sentido, dejando en manos de un puñado de grupos económicos y financieros y de empresas multinacionales la opinión pública, la información y acceso a la cultura.

En España el gobierno del PP ha decidido la extrenalización, privatización o cierre de las televisiones públicas a golpe de decreto ley, despidiendo masivamente a sus trabajadores. No puede ser plural una televisión hecha por grupos que son una hibridación de intereses políticos, económicos y finacieros y que sólo obedecen a la ley del mercado, de su cotización en bolsa o del partido político que les concede las contratas. Sólo la televisión pública ética garantiza el derecho de acceso y de voz a los ciudadanos y es fundamental para una opinión pública y una sociedad sana, crítica y madura.

Un curtmetratge d’Alicia Puig produït per Alvaro Olavarría i UKEMOTION.

Fuente: Mildenou.

RECOMENDAR A MIS AMIG@S

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.

Categorias